sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Bling blingiä syksyyn

Viime viikonloppuna kun pikkusiskoni oli vierailemassa kiertelimme hieman kauppoja pikkusiskon tarvelistan kanssa. Minä lähdin mukaan lähinnä kassien kantajaksi ja makutuomariksi. Noh, jotain pientä mukaan tarttui minullekin. Henkkamaukan aletangolla roikkui vastutamaton paljettihame 10 euron hintalapulla varustettuna ja nopean sovituksen jälkeen hame lähti kotiin.  


Bling blingiä syksyn pimeyteen, mitäs tykkäätte? Syksyn kuluessa on luvassa juhlaa jos jonkinlaista, joten hamekin toivottavasti pääsee ulkoilemaan. Juhlista tulikin muuten mieleen, että muutaman viikon kuluttua on ystävän syntymäpäiväjuhlat, joissa teemana on julkkikset. Onko mitään hyviä ideoita? Olisi super kiva oikein panostaa ja keksiä kunnon asu :)

7 kommenttia:

  1. IIIIIIIIIIHANA HAME! <3
    Ja vinkkiä bileisiin otan vastaan myös minä! Let me know jos joku saa älynväläyksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täng juu täng juu! Juu näistä tulee legendaariset setit ehdottomasti :D

      Poista
  2. Cameron Diaz, Ashley tai Mary-Kate Olsen, Gwyneth Paltrow, Heidi Klum, Lauren Conrad, Paris Hilton, Sarah Jessica Parker (tai Carrie Sinkkuelämästä)... Oon edelleen myös ton Marilyn Monroen kannalla :).

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Voisin koko illan kysellä jätkiltä et "hei kullais olis, haluutko olla mun Ken?"

      Poista
  4. Oi, valkoinen ylaosa ja mustat sukkikset on mun taman hetken suosikkiyhdistelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paksuilla mustilla sukkiksilla on oikein mieluisa hoikentava vaikutus :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)