torstai 8. maaliskuuta 2012

Missä on meidän kevät?

Joskus muutama vuosi sitten muistan sanoneeni, että jonain päivänä kun olen aikuinen ja minulla on kiva kämppä niin sitten kotoani löytyy aina tuoreita kukkia. Viime viikolla tajusin, että nuo kriteerit täyttyvät ainakin jotenkin ja lähdin samantien tulppaaniostoksille. Kämpästä ei tietenkään löytynyt maljakkoa, joten lasten hiekkaämpäri toimittaa nyt sitä virkaa. Ehkä isona sitten minulla on ihan oikea maljakko :)

 
 

Siinä ne keväänmerkit sitten tämän kaupungin osalta olivatkin. Muutaman päivän ajan on vihmonut vettä enemmän kuin lokakuussa eikä auringosta ole tietoakaan. Eilen illalla puhalteli myrkytuulet. Kateellisena olen katsellut kuvia Suomesta, jossa vissiin vallitsee aika unelmakelit juuri nyt? Keväisiä vaatteita odotellessa uusi nahkatakki on jämähtänyt päälleni. Se nyt vain sattuu sopimaan kaiken kanssa :)



Huh aikamoista haipakkaa on ollut tämä viikko. Maanantai ja tiistai kuluivat tiiviisti kellon ympäri toimistolla. Eilen onneksi tuli arkeen pieni breikki kun vietettiin ystäväni K:n kanssa leffailtaa, höpöteltiin ja juhlittiin neidin uutta unelmaduunia. Pikkusen alkaa kisakunto opparin suhteen loppua, sen lisäksi kun pitäisi kirjoittaa harjoitteluraporttia ja yhtä todella tärkeää hakemusta. Asioiden edistymistä ei varsinaisesti auta se, että olen ollut todella huonovointinen pari päivää eikä ruoka oikein maistu. Homma kerrallaan pusketaan kuitenkin eteenpäin :) Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)