perjantai 24. elokuuta 2012

Mustavalkoinen

Mustavalkoisessa asussa mentiin jälleen ja hapsupaita päällä :) Tällä kertaa mukana oli ripaus vadelmanpunaista huulissa ja oranssia ranteessa. Musta maxihame oli muuten toinen niistä jutuista, joita oikeasti lähdin Tallinnasta etsimään. Pohdiskelin tovin mustan ja turkoosin hameen välillä mutta päädyin monikäyttöisempään mustaan. Liihottelin yksi päivä kotona hulmuhelmoissani ja setäni totesi, että "jaahas, sitä ollaan yökerhoon lähdössä" :)


Photobucket ei jostain syystä suostunut lataamaan enempää kuvia, joten tällä mennään. Tietotekniikka on tänään liittoutunut minua vastaan oikein urakalla. Sekä töissä, että kotona ohjelmat tinttailevat. Onneksi on perjantai!  Aloitin viikonlopun vieton jo perinteeksi muodostuneella kirjastovisiitillä. Muuten on tullut ahkeroitua rästiin jääneitä kotihommia; pyykki- ja tiskikoneet pyörivät ja sauna lämpiää alakerrassa. Ihana perjantai-ilta :)  Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään ja saan nukkua kahtena aamuna niin pitkään kun huvittaa. Huomenna Lahti-cityyn matkaa hyvin special vieraita, joten ihan luksusviikonloppu tiedossa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. "Special VIERAITA" ! Miksen mä tajunnu mitään? Yleensä mua ei noin vaan yllätetä :D Ihana toi hapsupaita kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaan kauan mä pohdiskelin, että mitä mä oikein voin kirjottaa ilman paljastusta :D :D A hihhihih hyvin toimi. Ja tänks! Kohta nähdään taas <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)